miercuri, 11 noiembrie 2009

Fără să ştiu de ce, ce.

nu asta voiai sa-mi spui

Nici joi nu ma mai tragi de păr, nici luni nu mă mai trezeşti la cinci dooşcinci dimineaţa, nici sîmbătă nu mă mai pui să-ţi scriu scrisori de dragoste. Marti nu-mai-ştiu, miercuri iţi va fi dor de mine, duminică vei merge la pescuit şi abia vineri mă vei căuta în locul unde obişnuiam să numărăm cuplurile grobiene.
Nu durează deloc, doi paşi pe stradă, atît cît să respiri adînc (uneori, cînd te trezeşti, durează puţin mai mult, dar atunci e de-a dreptul fabulos).
Şi iată că, pe de o parte, ai reuşit în mod deliberat să te desprinzi de un atrăgător capitol din viaţa ta.
Ceşcuţa de ceai e roşie, bunul sălbatic e verde, Ivan era un rus formidabil.



nu asta voiai sa-mi spui


Saltillo - Grafting
Asculta mai multe audio Muzica


GROBIAN, -Ă, grobieni, -e = (adj.) (Despre oameni) Prost crescut; necioplit, grosolan, bădăran, mitocan, mârlan, mârlănoi, mocofan, mojic, necivilizat, nepoliticos, ordinar, țărănoi, țoapă, țopârlan, vulgar; Care vădește lipsă de educație; cu apucături grosolane. – Din germ., pol. grobian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...