vineri, 26 august 2011

Accent cu schepsis


Exista vreun loc proaspat unde sa-mi asez ochii si pielea-mi delicata, mai delicata ca o primavara calda in miez de prajitura casei facuta la patiseria de la colt?
...nici macar gemul de prune nu era oferit fara un aforism.
Exista vreun moment aparte azi, pe care-l pot pierde din neatentie sau din prea buna atentie, sau din ciocolata cu fistic? Un moment care mi-ar putea schimba drumul intr-o clipa, dar totodata cand ma gandesc ca totusi imi place drumul meu, e infinit de lung, lat de cel putin 2 metri jumate, pavat cu pietre rare, maci pe o parte si pe alta si cate un zambet la fiecare 5 centimetri parcursi...
Si totusi.. ii simt parfumul transpiratiei si al comorilor lui si e atat de tulburator de personal, mai personal ca orice personal de Constanta-Bucuresti Obor.

O, astazi sunt fericita. Imi las prosopul sa-mi pastreze urmele sanilor. Respiratia mea devine calma si regulata cu drag de-al meu armasar. Abdomenul se ridica si coboara ca in filmele cu cowboy.
Seman prea mult cu Don Quijote pentru a vedea altfel lucrurile.
Si daca n-as fi vineri, m-ai mai iubi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...