duminică, 4 octombrie 2009

Balanta inclinata

Sunt vesela. Nu, sunt trista. Ba nu, sunt vesela. Of, cine mai stie. Nici eu nu stiu cu siguranta. Dar nu conteaza. Sa pic dintr-o extrema in alta si sa trec repede de la un subiect la altul reprezinta specialitatile mele. Voi stiti cat de greu imi e sa stau intr-un picior, in echilibru?­
­
Despre ce vorbeam? Parca despre mine. Eu tot timpul vorbesc despre mine.
Te rog nu ma obosi cu problemele tale pentru ca oricum ar fi ele, te asigur ca ale mele sunt mult mai grave. De exemplu imi fac mari probleme ca noua oja nu se potriveste cu botinele mele preferate. Sau ca purtand fusta asta, pe care am dat o gramada de bani, s-ar putea sa intoarca doar 56% din privirele barbatilor existenti in camera, si nu 98%, cum reusesc de obicei.

balanta_2.jpgDa, imi place sa fiu aranjata si la moda. Cum altfel sa intoarca barbatii capul dupa mine pe strada? Si apropo de barbati. Am un iubit minunat. Imi place la nebunie de el. E romantic si atent la nevoile mele. Asa cum ii sta bine unui barbat normal. N-as putea gasi altul mai bun ca el. Desi, acum ca ma gandesc…

Si fostul iubit era un barbat grozav. Inca imi place de el. Iar chiar azi am intalnit un alt exemplar superb. Imi plac barbatii. Toti. Si din pacate toti odata. Si eu de unde sa stiu exact care e sufletul meu pereche? Ca toti sunt minunati si buna la cate ceva anume. De ce femeile nu pot avea harem? Urasc discriminarea. Saracul iubi. Asa trebuie sa munceasca in plus. Vedeti voi, eu sunt foarte pasionala si pretentioasa in pat, daca pot spune asta. In rest nu va mai povestesc nimic. Sunt discreta.

Daca la iubiti trebuie teoretic sa ma rezum la unul odata, macar prieteni pot avea cati vreau. Si am o multime. Toate persoanele pe care le cunosc imi sunt prietene. Pana si bunica. Iar de seful meu nici nu mai zic. Cu subaternii am niste dubii, pentru ca umbla vorba ca ei sunt imposibil de multumit. Toti cred ca seful e naspa. Dar cand ai o sefa ca mine, carismatica si simpatica, eu nu cred ca exista subaltern pe lumea asta, oricat de inrait, care sa imi reziste. Chiar si cine nu m-a cunoscut inca ma adora déjà.

Toata lumea ma iubeste. Sunt prea draguta sa fie altfel. Sa ma aflu in centrul atentiei este motivul pentru care ma trezesc dimineata. Si pentru care ies in oras in fiecare seara. Mi-e mila de oamenii care stau inchisi in casa tot timpul. Cred ca au niste vieti atat de triste. Pentru ca sunt generosa, singurul lucru care mi-l doresc de Craciun este ca fiecare om sa traiasca macar o zi precum mine. Oare de ce nu am fost contactata de Discovery Channel, sa se faca un film despre mine, ca sa vada tot bizonul cum trebuie sa traiasca mamiferul om?

Desi ma bate cateodata gandul ca sunt o fiinta superficiala care da atentie doar aspectelor nesemnificative ale vietii. Hihi. Astea sunt doar prostiute care imi mai trec prin minte. Doar sunt balanta, e de asteptat sa fiu inegala.

E minunata sa fii balanta. Hm, nu chiar. Hei, nu ma bagati in seama, chiar e grozav sa fii balanta. Nu-i asa?

Articolul face parte din rubrica Femeile hot ale zodiacului

INTRA SA VEZI CUM E SI BARBATUL BALANTA. DAR SI CEILALTI 11 BARBATI:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...