miercuri, 14 octombrie 2009

Cafea cu scortisoara si miere


Sa nu mai pui niciodata astfel de intrebari, sa recunosti cinstit cand nu esti in stare sa fii la inaltimea unei clipe, sa nu fii nedrept, las. Iti spun asta cu duritate, dar trebuie. Intr-o zi poate ca vei simti ca nu mai iubesti sau ca ma iubesti mai putin, poate fi o stare trecatoare sau definitiva, cauta sa ramai singur atunci, departe de mine, cauta sa te limpezesti. As vrea sa stii ca nu ai nicio obligatie fata de mine decat aceea de a fi cinstit. Nu am nevoie sa fiu menajata, fals mangaiata, derutata prin mijlocul naiv de a-mi atribui mie o stare care e a ta sau care a fost provocata de tine. Intalnirea noastra trebuie sa fie mereu frumoasa cum a fost, intreaga, intensa si mai ales adevarata. Nu trebuie s-o coboram, gandeste-te nu trebuie s-o micsoram, s-o meschinizam, s-o reducem la bietele noastre masuri atunci cand nu mai putem fi noi la inaltimea acelui miracol care a provocat-o. Ai incercat sa faci asta, m-am opus. Te-ai suparat de nenumarate ori, de cate ori m-ai simtit refractara. Am fost refractara tot timpul, n-am vrut si n-am putut mai ales sa accept mai putin decat tot.


Beck- everybody's gotta learn sometimes
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...