duminică, 25 octombrie 2009

El credea ca da, iar eu credeam ca noi.




Bill Withers - Ain't No Sunshine
Asculta mai multe audio Muzica

Ah, cu mania asta de a pune ordine, de a-ti spune: muntii, plajele nu au niciun rost. Nu e timpul rasetelor si al vacantelor. La naiba aceasta plimbare vapoaroasa care ma impiedica sa regasesc cadrul obisnuit al zilelor mele!
  • "Sa faci ca trasaturile femeii pe care o imbratisezi sa se suprapuna acelora femeii visate."
  • "Si nu e o minune ca tocmai acest suras al unei femei indulceste liniile diminetii?"
  • "M-am desteptat din nebunia aceasta a geloziei cu cateva zile inainte de plecare. Am surprins-o o data, cum ma priveste in timp ce citeam, si era atata adoratie, atata netagaduita dragoste in privirea ei, incat o mare liniste mi-a inecat toata fiinta."
  • "Sunt anumite fapte, anumite lucruri, incepand cu numele tau, care sunt atat de ale noastre, incat ar trebui sa ramana definitiv ale noastre."
  • "Daca ai putea iubi necontenit, numai un singur lucru, fara ca puritatea actului sa se altereze, fara ca sa-i simti consecintele, atunci, poate, s-ar putea spune ca iubirea e un criteriu absolut de justificare, un instrument sigur de salvare a sufletului."
  • "Povestea de dragoste este un dans emotional si sexual al umbrelor, executat in spatele valului spiritual de catre sinele nostru autentic. Acest val nu e o iluzie, ci o panza foarte subtire de borangic. In interiorul acelei realitati, noi plutim intr-un lichid amniotic al spiritului, pregatindu-ne sa renastem din nou."
  • "Oamenii narcisisti sunt singuri. Ei inteleg gresit independenta, luand adesea angajarea in a trai in singuratate, drept sanatate psihologica."
  • "Ne aflam in relatie unul cu celalalt pentru a experimenta aspecte din noi insine care nu pot fi experimentate atunci cand suntem singuri. Unele dintre aceste aspecte sunt fatete ale existentei noastre mai solitare extinse pentru a include si o alta fiinta."
  • "Am fugit la mii de km de iubita mea si cand m-am simtit la adapost de orice imbratisare reala, am urlat la ea ca un caine la luna."


Filmuletul de aici (trebuie downloadat, da, dar merita) m-a determinat sa nu mai cred cu inversunare ca ma doresc a fi Nobody's Wife for the rest of my life. Vinovati: Alin Ciortea si Ovi Cincheza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...